Redoviti studij - Izborni kolegiji na Odsjecima
- Detalji
 - Objavljeno Nedjelja, 20 Listopad 2013 21:36
 
| 
 Anglistika  | 
|
| 
 Naziv  | 
 ECTS  | 
| 
 Dvojezičnost  | 
5 | 
| 
 Primjena kognitivne lingvistike u učenju i poučavanju drugoga jezika  | 
5 | 
| 
 Language and cognition: from theory to application  | 
4 | 
| 
 Pragmalingvistika  | 
 5  | 
| 
 Psiholingvistika  | 
 5  | 
| 
 Filozofija  | 
|
| 
 Naziv  | 
 ECTS  | 
| 
 Logika I  | 
6 | 
| 
 Logika II  | 
6 | 
| 
 Etika I  | 
3 | 
| 
 Etika II  | 
 3  | 
| 
 Mentorske konzultacije I  | 
 1  | 
| 
 Mentorske konzultacije II  | 
 1  | 
| 
 Fonetika – smjer govorništvo  | 
||
| 
 Naziv  | 
 Satnica  | 
 ECTS  | 
| 
 Slušni poremećaji i metodika rehabilitacije slušanja  | 
 2 – 0 – 2  | 
 5  | 
| 
 Govorni poremećaji i metodika njihova popravljanja  | 
 2 – 0 – 2  | 
 5  | 
| 
 Metodika individualnog pristupa rehabilitaciji slušanja i govora  | 
 1 – 0 – 3  | 
 3  | 
| 
 Fonetska korekcija izgovora  | 
 1 – 0 – 1  | 
 4  | 
| 
 Fonetika – smjer rehabilitacija  | 
||
| 
 Naziv  | 
 Satnica  | 
 ECTS  | 
| 
 Govorničke vrste  | 
 0 - 2 - 0  | 
 5  | 
| 
 Metodika rada na govoru u elektroničkim medijima  | 
 2 – 0 – 2  | 
 5  | 
| 
 Metodika govorništva  | 
 2 – 0 – 2  | 
 5  | 
| 
 Metodika fonetske njege glasa i izgovora (individualan pristup)  | 
 1 – 0 – 2  | 
 5  | 
| 
 Francuski jezik i književnost  | 
||
| 
 Naziv  | 
 Satnica  | 
 ECTS  | 
| 
 Učenje francuskog jezika u ranoj školskoj dobi  | 
 2S  | 
 3  | 
| 
 Mjerenje lingvističke i komunikacijske kompetencije  | 
 2S  | 
 3  | 
| 
 Metodologija čitanja i pisanja za nastavnike  | 
 1P/1V  | 
 2  | 
| 
 Razredni diskurs  | 
 2S  | 
 3  | 
| 
 Germanistika  | 
||
| 
 Naziv  | 
 Satnica  | 
 ECTS  | 
| 
 Učenje njemačkog jezika u ranoj dobi  | 
 2 S  | 
 3  | 
| 
 Učiteljske vještine u nastavi stranog jezika  | 
 2 S  | 
 3  | 
| 
 Književnost i čitanje u nastavi njemačkog jezika  | 
 2 S  | 
 3  | 
| 
 Učenički jezici – analiza pogrešaka i vrednovanje znanja i vještina  | 
 2 S  | 
 3  | 
| 
 Rad s udžbenicima njemačkog jezika  | 
 2 S  | 
 3  | 
| 
 Grčki jezik i književnost  | 
||
| 
 Naziv  | 
 Satnica  | 
 ECTS  | 
| 
 Osnove latinskog 1  | 
 1(p)+1(s)  | 
 4  | 
| 
 Rimska književnost republikanskog razdoblja  | 
 2(p)  | 
 2  | 
| 
 Osnove latinskog 2  | 
 1(p)+1(s)  | 
 4  | 
| 
 Rimska književnost carskog razdoblja  | 
 2(p)  | 
 2  | 
| 
 Informacijske i komunikacijske znanosti  | 
||
| 
 Naziv  | 
 Satnica  | 
 ECTS  | 
| 
 Digitalne obrazovne knjižnice  | 
 30+15+0  | 
 5  | 
| 
 Digitalni obrazovni sadržaji  | 
 30+0+15  | 
 4  | 
| 
 Društveno korisno učenje u informacijskim znanostima  | 
 15+45+0  | 
 6  | 
| 
 Elektronička obrazovna okruženja  | 
 30+15+0  | 
 5  | 
| 
 Informacijske tehnologije u obrazovanju  | 
 15+0+15  | 
 4  | 
| 
 Nastava s primjenom računala  | 
 15+15+15  | 
 4  | 
| 
 Muzejska edukacija  | 
 15+15+0  | 
 3  | 
| 
 Osnove informacijske pismenosti  | 
 15+15+0  | 
 5  | 
| 
 Radionica kreativne nastave u školskoj knjižnici  | 
 0+0+30  | 
 3  | 
| 
 Školske knjižnice  | 
 30+30+0  | 
 6  | 
| 
 Kroatistika  | 
||
| 
 Naziv  | 
 Satnica  | 
 ECTS  | 
| 
 Biblija kao književnost u nastavi  | 
 30P 15S  | 
 4  | 
| 
 Kako nastaje kazališna predstava  | 
 15P 30S  | 
 4  | 
| 
 Normativna gramatika u nastavi  | 
 15P 15S  | 
 4  | 
| 
 Poučavanje hrvatskoga kao nematerinskog jezika  | 
 30P 15S  | 
 4  | 
| 
 Pravogovor u nastavi  | 
 15P 15S  | 
 4  | 
| 
 Teorija i praksa nastave govornoga i pismenoga izražavanja  | 
 30P 15S  | 
 4  | 
| 
 Uvod u biblijski intertekst u nastavi  | 
 30P 15S  | 
 4  | 
| 
 Uvod u scensku umjetnost i teatrologiju  | 
 15P 30S  | 
 4  | 
| 
 Stilističko čitanje pjesme  | 
 30P 15S  | 
 4  | 
| 
 Latinski jezik  | 
||
| 
 Naziv  | 
 Satnica  | 
 ECTS  | 
| 
 Prevođenje s hrvatskog na latinski  | 
 1(p)+1(s)  | 
 4  | 
| 
 Latinska rukopisna baština novovjekovnog Dubrovnika  | 
 2(s)  | 
 4  | 
| 
 Rimska književnost  | 
 1(p)+3(s)  | 
 6  | 
| 
 Hrvatska novolatinska književnost  | 
 1(p)+2(s)  | 
 6  | 
| 
 Rimska književnost  | 
 1(p)+3(s)  | 
 6  | 
| 
 De scriptoribus Romanis liberae rei publicae  | 
 1(p)+1(s)  | 
 2  | 
| 
 Renesansni humanizam: tekst i kontekst  | 
 2(s)  | 
 4  | 
| 
 Pedagogija  | 
||
| 
 Naziv  | 
 Satnica  | 
 ECTS  | 
| 
 Stručno-razvojne službe i upravljanje  | 
 30P/30S/0V  | 
 5  | 
| Pedagoško savjetovanje i profesionalna orijentacija | 
 30P/30S/0V  | 
 5  | 
| Virtualno obrazovanje | 
 30P/30S/0V  | 
 5  | 
| Pedagoško dijagnostika | 
 30P/30S/0V  | 
 5  | 
| Razvojne i obrazovne strategije | 30P/30S/0V | 5 | 
| Obrazovanje za ljudska prava i građanstvo | 30P/30S/0V | 5 | 
| Školska stručno pedagoška praksa | ||
| Stručno pedagoška praksa u ustanovi ranog odgoja | ||
| Stručno pedagoška praksa pedagogije slobodnog vremena | ||
| 
 Povijest  | 
||
| 
 Naziv  | 
 Satnica  | 
 ECTS  | 
| 
 Pomoćne povijesne znanosti 1  | 
 30P  | 
 3  | 
| 
 Pomoćne povijesne znanosti 2 (ISVU šifra: 199025)  | 
 30P  | 
 3  | 
| 
 Povijest umjetnosti  | 
||
| 
 Naziv  | 
 Satnica  | 
 ECTS  | 
| 
 Interdisciplinarnost u srednjoškolskoj nastavi likovne umjetnosti  | 
 15P/15S/15V  | 
 5  | 
| 
 Psihologija  | 
||
| 
 Naziv  | 
 Satnica  | 
 ECTS  | 
| 
 Uvod u predškolsku i školsku psihologiju  | 
 1P, 1V  | 
 4  | 
| 
 Uvod u razvojnu psihologiju  | 
 2P, 1S, 1V  | 
 6  | 
| 
 Psihologija djetinjstva i adolescencije  | 
 2P, 1S, 1V  | 
 6  | 
| 
 Procjenjivanje ličnosti  | 
 1P, 2V  | 
 4  | 
| 
 Psihologija obrazovanja učenika s teškoćama u školi  | 
 2P, 2S  | 
 5  | 
| 
 Inteligencija  | 
 2P  | 
 3  | 
| 
 Evaluacija tretmana  | 
 2P, 1S  | 
 4  | 
| 
 Osnove psihološkog savjetovanja  | 
 2P, 2V  | 
 5  | 
| 
 Development of reading and writing in early schooling from a cross-linguisic perspective  | 
 6P, 4S (ukupan broj sati)  | 
 2  | 
| 
 Istraživanja s djecom  | 
 2P, 1S  | 
 4  | 
| 
 Osnove traumatske psihologije  | 
 2P, 1S  | 
 4  | 
| 
 Psihološko savjetovanje u kriznim situacijama  | 
 2P, 1S  | 
 4  | 
| 
 Komunikacijske vještine/Komunikacijski praktikum  | 
 2P, 2V  | 
 5  | 
| 
 Psihološka procjena djece  | 
 2P, 2V  | 
 5  | 
| 
 Psihologija obrazovanja nadarenih učenika  | 
 2P, 2V  | 
 5  | 
| 
 Primijenjena razvojna psihologija  | 
 1P, 2V  | 
 4  | 
| 
 Nasilje u bliskim vezama  | 
 2P, 2V  | 
 6  | 
| 
 Psihologija učenja i poučavanja matematike  | 
 2P  | 
 3  | 
| 
 Psihologija roditeljstva  | 
 3P, 2S  | 
 6  | 
| 
 Psihologija osoba s invaliditetom (Psihologija osoba s posebnim potrebama)  | 
 1P, 2S  | 
 4  | 
| 
 Talijanistika  | 
||
| 
 Naziv  | 
 Satnica  | 
 ECTS  | 
| 
 Proces usvajanja drugog jezika  | 
 15P 15S  | 
 5  | 
| 
 Vrednovanje i testiranje jezične kompetencije  | 
 15P 30S  | 
 5  | 
| 
 Glotodidaktika  | 
 15P 15S  | 
 5  | 
| 
 Izvorni materijali u nastavi talijanskog jezika  | 
 15P 15S  | 
 5  | 
| 
 Španjolski jezik i književnost  | 
||
| 
 Naziv  | 
 Satnica  | 
 ECTS  | 
| 
 ZEROJ  | 
 2S  | 
 2  | 
| 
 Književnost u nastavi španjolskog jezika  | 
 2S  | 
 2  | 
| 
 Sociologija  | 
||
| 
 Naziv  | 
 Satnica  | 
 ECTS  | 
| 
 Ideje i teorije multikulturalizma  | 
 2P+2S  | 
 6  | 
| 
 Teorije svakodnevice  | 
 2P+2S  | 
 6  | 
| 
 Uvod u analitičku sociologiju  | 
 2P+2S  | 
 6  | 
| 
 Sociologija kulture  | 
 2P+2S  | 
 6  | 
| 
 Ekonomska sociologija  | 
 2P+2S  | 
 6  | 
| 
 Sociologija društvenih pokreta  | 
 2P+2S  | 
 6  | 
| 
 Sociologija politike  | 
 2P+2S  | 
 6  | 
| 
 Suvremena sociologija i urbano društvo – teorijski pristupi  | 
 2P+2S  | 
 6  | 
* Centar će na prijedlog Odsjeka predložiti Vijeću Filozofskog fakulteta da se studentima njihovih odsjeka kao kolegiji koji unapređuju njihovu pedagoško-psihološko-metodičku kompetenciju mogu ove akademske godine priznati i izborni kolegiji s navedenih popisa. Popis izbornih kolegija postaje služben nakon potvrde Vijeća.