Redoviti studij - Izborni kolegiji na Odsjecima
- Detalji
- Objavljeno Nedjelja, 20 Listopad 2013 21:36
Anglistika |
|
Naziv |
ECTS |
Dvojezičnost |
5 |
Primjena kognitivne lingvistike u učenju i poučavanju drugoga jezika |
5 |
Language and cognition: from theory to application |
4 |
Pragmalingvistika |
5 |
Psiholingvistika |
5 |
Filozofija |
|
Naziv |
ECTS |
Logika I |
6 |
Logika II |
6 |
Etika I |
3 |
Etika II |
3 |
Mentorske konzultacije I |
1 |
Mentorske konzultacije II |
1 |
Fonetika – smjer govorništvo |
||
Naziv |
Satnica |
ECTS |
Slušni poremećaji i metodika rehabilitacije slušanja |
2 – 0 – 2 |
5 |
Govorni poremećaji i metodika njihova popravljanja |
2 – 0 – 2 |
5 |
Metodika individualnog pristupa rehabilitaciji slušanja i govora |
1 – 0 – 3 |
3 |
Fonetska korekcija izgovora |
1 – 0 – 1 |
4 |
Fonetika – smjer rehabilitacija |
||
Naziv |
Satnica |
ECTS |
Govorničke vrste |
0 - 2 - 0 |
5 |
Metodika rada na govoru u elektroničkim medijima |
2 – 0 – 2 |
5 |
Metodika govorništva |
2 – 0 – 2 |
5 |
Metodika fonetske njege glasa i izgovora (individualan pristup) |
1 – 0 – 2 |
5 |
Francuski jezik i književnost |
||
Naziv |
Satnica |
ECTS |
Učenje francuskog jezika u ranoj školskoj dobi |
2S |
3 |
Mjerenje lingvističke i komunikacijske kompetencije |
2S |
3 |
Metodologija čitanja i pisanja za nastavnike |
1P/1V |
2 |
Razredni diskurs |
2S |
3 |
Germanistika |
||
Naziv |
Satnica |
ECTS |
Učenje njemačkog jezika u ranoj dobi |
2 S |
3 |
Učiteljske vještine u nastavi stranog jezika |
2 S |
3 |
Književnost i čitanje u nastavi njemačkog jezika |
2 S |
3 |
Učenički jezici – analiza pogrešaka i vrednovanje znanja i vještina |
2 S |
3 |
Rad s udžbenicima njemačkog jezika |
2 S |
3 |
Grčki jezik i književnost |
||
Naziv |
Satnica |
ECTS |
Osnove latinskog 1 |
1(p)+1(s) |
4 |
Rimska književnost republikanskog razdoblja |
2(p) |
2 |
Osnove latinskog 2 |
1(p)+1(s) |
4 |
Rimska književnost carskog razdoblja |
2(p) |
2 |
Informacijske i komunikacijske znanosti |
||
Naziv |
Satnica |
ECTS |
Digitalne obrazovne knjižnice |
30+15+0 |
5 |
Društveno korisno učenje u informacijskim znanostima |
15+45+0 |
6 |
Elektronička obrazovna okruženja |
30+15+0 |
5 |
Informacijske tehnologije u obrazovanju |
15+0+15 |
4 |
Nastava s primjenom računala |
15+15+15 |
4 |
Muzejska edukacija |
15+15+0 |
3 |
Osnove informacijske pismenosti |
15+15+0 |
5 |
Radionica kreativne nastave u školskoj knjižnici |
0+0+30 |
3 |
Školske knjižnice |
30+30+0 |
6 |
Kroatistika |
||
Naziv |
Satnica |
ECTS |
Biblija kao književnost u nastavi |
30P 15S |
4 |
Kako nastaje kazališna predstava |
15P 30S |
4 |
Normativna gramatika u nastavi |
15P 15S |
4 |
Poučavanje hrvatskoga kao nematerinskog jezika |
30P 15S |
4 |
Pravogovor u nastavi |
15P 15S |
4 |
Teorija i praksa nastave govornoga i pismenoga izražavanja |
30P 15S |
4 |
Uvod u biblijski intertekst u nastavi |
30P 15S |
4 |
Uvod u scensku umjetnost i teatrologiju |
15P 30S |
4 |
Stilističko čitanje pjesme |
30P 15S |
4 |
Latinski jezik |
||
Naziv |
Satnica |
ECTS |
Prevođenje s hrvatskog na latinski |
1(p)+1(s) |
4 |
Latinska rukopisna baština novovjekovnog Dubrovnika |
2(s) |
4 |
Rimska književnost |
1(p)+3(s) |
6 |
Hrvatska novolatinska književnost |
1(p)+2(s) |
6 |
Rimska književnost |
1(p)+3(s) |
6 |
De scriptoribus Romanis liberae rei publicae |
1(p)+1(s) |
2 |
Renesansni humanizam: tekst i kontekst |
2(s) |
4 |
Pedagogija |
||
Naziv |
Satnica |
ECTS |
Stručno-razvojne službe i upravljanje |
30P/30S/0V |
5 |
Pedagoško savjetovanje i profesionalna orijentacija |
30P/30S/0V |
5 |
Virtualno obrazovanje |
30P/30S/0V |
5 |
Pedagoško dijagnostika |
30P/30S/0V |
5 |
Razvojne i obrazovne strategije | 30P/30S/0V | 5 |
Obrazovanje za ljudska prava i građanstvo | 30P/30S/0V | 5 |
Školska stručno pedagoška praksa | ||
Stručno pedagoška praksa u ustanovi ranog odgoja | ||
Stručno pedagoška praksa pedagogije slobodnog vremena |
Povijest |
||
Naziv |
Satnica |
ECTS |
Pomoćne povijesne znanosti 1 |
30P |
3 |
Pomoćne povijesne znanosti 2 (ISVU šifra: 199025) |
30P |
3 |
Povijest umjetnosti |
||
Naziv |
Satnica |
ECTS |
Interdisciplinarnost u srednjoškolskoj nastavi likovne umjetnosti |
15P/15S/15V |
5 |
Psihologija |
||
Naziv |
Satnica |
ECTS |
Uvod u predškolsku i školsku psihologiju |
1P, 1V |
4 |
Uvod u razvojnu psihologiju |
2P, 1S, 1V |
6 |
Psihologija djetinjstva i adolescencije |
2P, 1S, 1V |
6 |
Procjenjivanje ličnosti |
1P, 2V |
4 |
Psihologija obrazovanja učenika s teškoćama u školi |
2P, 2S |
5 |
Inteligencija |
2P |
3 |
Evaluacija tretmana |
2P, 1S |
4 |
Osnove psihološkog savjetovanja |
2P, 2V |
5 |
Development of reading and writing in early schooling from a cross-linguisic perspective |
6P, 4S (ukupan broj sati) |
2 |
Istraživanja s djecom |
2P, 1S |
4 |
Osnove traumatske psihologije |
2P, 1S |
4 |
Psihološko savjetovanje u kriznim situacijama |
2P, 1S |
4 |
Komunikacijske vještine/Komunikacijski praktikum |
2P, 2V |
5 |
Psihološka procjena djece |
2P, 2V |
5 |
Psihologija obrazovanja nadarenih učenika |
2P, 2V |
5 |
Primijenjena razvojna psihologija |
1P, 2V |
4 |
Nasilje u bliskim vezama |
2P, 2V |
6 |
Psihologija učenja i poučavanja matematike |
2P |
3 |
Psihologija roditeljstva |
3P, 2S |
6 |
Psihologija osoba s invaliditetom (Psihologija osoba s posebnim potrebama) |
1P, 2S |
4 |
Talijanistika |
||
Naziv |
Satnica |
ECTS |
Proces usvajanja drugog jezika |
15P 15S |
5 |
Vrednovanje i testiranje jezične kompetencije |
15P 30S |
5 |
Glotodidaktika |
15P 15S |
5 |
Izvorni materijali u nastavi talijanskog jezika |
15P 15S |
5 |
Španjolski jezik i književnost |
||
Naziv |
Satnica |
ECTS |
ZEROJ |
2S |
2 |
Književnost u nastavi španjolskog jezika |
2S |
2 |
Sociologija |
||
Naziv |
Satnica |
ECTS |
Ideje i teorije multikulturalizma |
2P+2S |
6 |
Teorije svakodnevice |
2P+2S |
6 |
Uvod u analitičku sociologiju |
2P+2S |
6 |
Sociologija kulture |
2P+2S |
6 |
Ekonomska sociologija |
2P+2S |
6 |
Sociologija društvenih pokreta |
2P+2S |
6 |
Sociologija politike |
2P+2S |
6 |
Suvremena sociologija i urbano društvo – teorijski pristupi |
2P+2S |
6 |
* Centar će na prijedlog Odsjeka predložiti Vijeću Filozofskog fakulteta da se studentima njihovih odsjeka kao kolegiji koji unapređuju njihovu pedagoško-psihološko-metodičku kompetenciju mogu ove akademske godine priznati i izborni kolegiji s navedenih popisa. Popis izbornih kolegija postaje služben nakon potvrde Vijeća.